fredag 4 januari 2013

God fortsättning på det nya året!
Tänkte försöka mig på årets första inlägg....men det verkar som datorn inte vill lägga in några bilder just nu!!?
Hoppas det fungerar senare ikväll.
5/1 VARFÖR FUNGERAR DET INTE???
När jag ska ladda upp bilder finns inget att välja...det är som "tomt"
Vad 17 har hänt? Å, jag som inte är ett dugg intresserad av det "tekniska" vill bara att det ska fungera & vara som alltid..?!
Någon som vet varför det inte går att ladda bilder...bara "tomt"??
Kommer att radera detta supertråkiga blogginlägget så snart jag bara får till ett vanligt inlägg!!
Hälsningar en lite irriterad M

3 kommentarer:

Tinas bo sa...

God förtsättning önskar jag dig oxå!!

ha en mysig helg
Kram Tina

Anonym sa...

Hejsan!
Om Du går in på bloggen Tulpaner och Liljor så hade hon samma problem men det har nu löst sig du kan få tips från henne.

Anonym sa...

Liljor och Tupaner skulle det vara;-) tror att hon blogga från webläsaren Google Chrome

MVH Lisa