måndag 31 december 2012

Nyårsafton 2012


Idag är det nyårsafton!
Eftersom större delen av min kära familj är lite krassliga så kommer vi att fira in det nya året själva. Tror ingen vill vara med oss som hostar & snuvar...hihi
Jag & barnen har förberett en liten nyårsmeny som vi snart skall börja tillaga. Men först ska vi tända några marschaller ute & elda tomtebloss.
 
******Nyårsmeny 2012******
Förrätt: Toast skagen
Varmrätt: Helstekt älgfilé, klyftpotatis, rödvinssås & grönsaker
Efterrätt: Gino
******************************
 
Jag har fått en ängel av mamma med ett tänkvärt budskap, som jag delar med mig av inför det nya året som snart är här.
 
Lev inte snabbare än
din skyddsängel kan flyga
 
Med dessa ord önskar jag Dig & dina en fin avslutning på 2012,  & hopp om ett
Gott Nytt År 2013
//madelene

1 kommentar:

Eva Linnea sa...

GOTT NYTT ÅR
önskar Eva Linnea