fredag 14 december 2012

Nu blommar det


Visst blommar den vackert, -den vita Amaryllisen.
Den står på tv-rumsbordet tillsammans med höga ljusstakar i fattigmansilver. Har väldigt många sådana ser jag då man kikar runt här hemma!
Jag gillar feng shui väldigt mycket & försöker hålla mig till det i största allmänhet....även om man inte tror det jämt om man kollar här!
Blir en årlig utrensning efter nyår.
Men nu fokuserar vi på JULEN!
 
Jag tänker njuta av att få vara julledig ända tills annandag jul.
Helt underbart!
Idag står massage på dagordningen. Går hos en jätteduktig massör i Hoting som får mjuka upp mina spända muskler. (som jag skulle behöva träna mera.....-efter jul/nyår, ja!)
Önskar Dig oxå en BRA fredag, vart Du än befinner Dig i livet!

2 kommentarer:

~ INA ~ Inas☆House sa...

Jättefin amaryllis! ★

Önskar dig en fin adventshelg!

Kraam
ina

Eva Linnea sa...

Vita amaryllis skulle jag kunna ha hur många som helst! Just nu är de "bara" 5. Dina är så vackert utslagna, mina kommer nog att blomma till min födelsedag i slutet av januari, men det kanske inte blir så illa det heller.
Kram från Eva Linnea