fredag 18 januari 2013

Stor vitmålad spegel




Snart är det helg & ute fortsätter det att vara kallt. 
Ligger runt -20 hela tiden. 
Då passar det bra att vara inne & göra andra saker. 
Igår kväll fick jag sådan lust att ändra om i tv-rummet. 
Började med att plocka bort/rensa/ändra & dammtorka. Sedan kom idén om att sätta en stor spegel ovanför soffan.
Så då sattes T i lite jobb. Han fick skruva ner den smala hyllan & hänga upp den stora & tunga spegeln. 
(som har stått på vinden & väntat på att få komma ner..)
Blev så annorlunda i rummet, -är nöjd!
Snart kommer barnen hem från skolan, så nu ska jag ordna lite fika till dom.
Önskar Dig en jättebra helg!
//m

5 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Fint!! Gillar också skåpet där i bakgrunden. Trevlig helg!
Kram Anna

~ INA ~ Inas☆House sa...


Det blev riktigt fint med spegeln i rummet! :)

Ha en toppenfin helg!
Kram Ina

Maria sa...

Kul att ändra om lite eller hur.
Och tack för titten hos mig :)
Önskar dig nu en fantastiskt fin helg.
Helgkram från Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken härlig soffhörna, så fint du har. Stora spegeln på den ledden blev supersnyggt!
Kram och bästa dagen
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej, jag igen.
Det slog mig nyss att jag glömde svara på din fråga. Det du såg på bilden är en gammal dörr, lutad mot en stor spegel.
Kramar
AM