måndag 23 februari 2015

Jag bloggar för Affärsnytt norr och vårkänslorna spirar...

 Svart bricka med målade träljusstakar & sockerskål i svart.

Idag ligger den lokala tidningen Affärsnytt norr på mitt köksbord. (Tycker att den hade så snygg framsida, som t.om matchade mina svarta ljusstakar mm.)
Det är alltid lika roligt då den dimper ner i brevlådan. Där kan man läsa om spännande saker som händer runt om Strömsunds närområde. Sedan har jag bloggat för dom i några år oxå. Kika gärna in på deras hemsida genom att klicka här

Vilken vilken underbart härlig helg vi har haft!
Sonens bandymatch som var så spännande att kika på. Duktiga tjejer & killar födda 06/07.
Samt varit ute med trevligt folk i strålande sol. Lärt känna lite nya människor då man samtidigt lagade mat tillsammans över öppen eld. Att det "bara" är februari är svårt att förstå då man redan börjar få "vårkänslor" 
När vi på lördagskväll kikade på mello från tv:n, så blev jag heeelt tagen av Andreas Johnsons låt...så himlans bra...men den kom visst sist..!?
Lyssna & njut:

Kramar från mig.
//m

Inga kommentarer: