onsdag 4 februari 2015

Tjejigt ungdomsrum

Idag kommer några bilder från dotterns rum. Snart tonåring!
 Vimplar/flaggor från Nyblom & Kolle´n.
 Ris-taklampa, IKEA.
 Ljusbollar från Rusta.
 På väggen hänger den svarta gitarren.
Vit stationsklocka, Jysk.
 Söta änglavingar, Walther & co.

Tänk, snart är det 13 år sedan våran Älskade Fanny kom till världen....tiden går alldeles för fort ibland. Rummen hon haft under åren har i stort sett gått i vitt & rosa (till min förtjusning). När jag själv bodde hemma så hade jag rosa & min syster blått. Det håller i sig till viss mån än idag.

Idag ska jag nog ta tag i den vardagliga som tvätt, dammsugning osv som kommit lite på efterkälken. Ska bli skönt att renbädda & vädra ut de rackarn´s baciller som hägrat här i några dar.

Ha en jättebra onsdag!
//m

2 kommentarer:

fia sa...

Mysigt rum och tiden flyger i väg.
Önskar dig en trevlig dag .

Anonym sa...

Håller med dig, tiden går alldeles för fort. Våra barn blir stora, min yngsta blir snart 10.... vart har tiden tagit vägen?? Men faktiskt på gott o ont, härligt med alla åldrar. Fint rum din älsta tjej har! Ha en härlig dag! / Carola