fredag 29 augusti 2014

Var med Du oxå i UTLOTTNINGEN




 En liten hörna från vårat badrum i källaren. På den gamla skänken finns både rakspegel & en vacker quvinna.
Har Du något bra, enkelt & kanske t.o.m fungerande "må bra tips" som du använder Dig av ibland!? Det finns ju förstås en massa knep att tillgå...& jag skulle bli jätteglad om Du hade lust att skriva en kommentar och dela med Dig av ditt "hälsotips". Då kanske det är just Du som får vinna den lilla presentasken med mysiga sockor, fotsalt & fotolja, som jag tänkt lotta ut. Dragning sker om ca 1v.
Välkommen att delta!
//m

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Mitt "må bra tips" är att åka & plocka bär, svamp eller kanske fiska. Att packa fikakorgen & ta med familjen är absolut ett plus:-) Där & då om nått så laddas batterierna upp till fullt igen:-) Trevlig helg & Tack för en mysig blogg
// Carola

Carina sa...

Hej Madde:) först vill jag tacka för att du tittar på min blogg och hälsa er välkommen till oss i Flåsjön. Jag har flera må bra tips som tex att strosa på vägen till stugan och bar höra fågelkvitter naturens ljud, koka kaffe på vedspisen och sörpla i sig de ur en gammal kaffekopp, att ta ett varmt bad när huset är nystädat, att träffa vårat barnbarn Aron han ger energi samtidigt som han tar också:)Kram

fia sa...

Hallå , mitt må bra tips är en skön promenad tidigt på morgonen eller när som .Sitta ner på en bänk eller en sten i skogen och bara andas...
Man blir lugn och harmonisk.

Anne-Mari sa...

Hej! Bästa sättet för mej att må bra, är att inte låta mej bli strässad.
En kopp kaffe i höstsolen mår man ochså bra av.
Vh. Anne-Mari

Glaver sa...

Mitt bästa må-bra-tips: En höst promenad med hunden i härligt väder. In och koka The och tända ljus för att sedan sätta sig i soffan och läsa sina favoritbloggar.

Anonym sa...

Mitt bästa må bra tips är att ta vara på de små stunderna och ta vara på sig själv.
t.ex när barna var mindre passade jag på att bada skumbad och mysa med levande ljus när de såg Disneydags.
Att bara gå ner och sätta sig nere vid sjön på en sten och njuta..
Nu på hösten gå upp på fjället och plocka svamp och bär och bara sätta sig ner och njuta... :)
// Christin