torsdag 21 augusti 2014

Skolstart, björnjakt, födelsedag & lite regn...

 Hög blomkruka i plåt från IKEA
 Liten loppisfyndad ljuslykta 
 Fin text på målad bräda. Det är för oss solen går upp..
Här har björnen vandrat på skogsbilvägen

Torsdag 21 augusti 2014.
Idag är det mycket som händer. Mina tre underbara barn, som jag är djupt Tacksam för att jag fått & att de finns i mitt liv, börjar i skolan igen. Tänk vad de blir "stora" fort. Minstingen börjar redan i 2.an, mellantjejen i 4:an & våran äldsta dotter i 6:an. Det är bara att hänga med i livets snabba hastighet...
Björnjakten börjar även idag. Sambon & vår jämthund Emil är ute i skogen. Regnet bara vräker ner idag, tråkigt nog.
Sedan fyller min kära syster år. Grattis Grattis!! Hon bor några mil bort så jag tänker gratulera henne senare i veckan. Nu måste jag klura ut vad hon kan tänkas vilja ha för present...Hmmm...
Sedan har jag INTE glömt att ha et utlottning här på bloggen som jag tidigare lovat. Blir inom sinom tid.
Ha en fortsatt bra dag!
//m

Inga kommentarer: