fredag 24 januari 2014

Toalett renovering...Del 1





I föra veckan började Thomas att riva den lilla toaletten. Det är just nu det "enda" lite större projektet vi har planerat för 2014 
(än så länge..) 
Toan som har gått i vitt/blått renoverade mina svärföräldrar på 80-talet. Men troligen kommer vi att sätta en lite "äldre" touch på den nu. Jag står för planeringen/inredningen & T för jobbet.
He work - I shop= WORKSHOP! 
Det fanns en hel del sågspån & gamla bräder i den fd garderoben...& en hel del spik oxå! 
Återkommer med flera bilder snart.

Idag är det fredag -Så skönt (för jag är ledig i helgen)
Om en stund kommer barnen + 3 kompisar med skoltaxin. Jag har laddad med hembakta semlor, så jag hoppas de är sugna på det!
Annars blir det nog till att vara inne i helgen. I morse hade vi -32 & det ska väl ligga där i kring som det verkar. Meeeen...det finns alltid att göra båda roliga & mindre "kuliga" saker inne.
Ha en jättebra helg.
Kram kram
//m

Inga kommentarer: