onsdag 29 januari 2014

Pojkrum





Har städat det lilla rummet som är Antons. 
Det är ganska lätt att hålla ordning i ett pojkrum, om man jämför med ett flickrum. 
I alla fall hemma hos oss! 
De mindre leksakerna (lego, bilar, mm) som sonen har, får ligga i blastbaljor med lock under sängen. Så kan han ta fram när han är leksugen. Men ska jag vara riktigt ärlig så vill han helst spela tv-spel, bandy, hockey & vara med kompisar. Precis som vilken snart 8-åring som helst! Ååå, vad min minsting blir stor fort...

Januari sveper förbi i rasande fart!
Eftersom jag inte gav något nyårslöfte, så försöker jag "bara" leva någolunda hälsosamt. Även om jag tryckt inne i kylan flera dagar. Dock var jag på Yoga för någon vecka sedan...Kände mig så lugn efteråt, utan att vara trött. Tror bestämt att det var något som var bra för lilla mej!
Hoppas Du oxå har någonting som passar just dej....Yoga kanske?
Ses snart.
//m

Inga kommentarer: