fredag 16 augusti 2013

Sliten knoppbräda & stol



Äldre möbler har oftast en helt annan charm än de nytillverkade som finns att köpa på stora möbelvaruhus idag, tycker jag. Knoppbrädan & stolen som numera står i sovrummet är inte jättegamla, men de känns att de hängt med ett tag. Båda är auktionsfynd & stolen har blivit naturligt sliten under årens lopp. Knoppbrädan däremot har jag målat & slipat lite med sandpapper.
Lite slitet, bohemskt & vitt....Precis min smak!
 
I helgen skulle jag ha jobbat. Men jag har "unnat" mig med att ta semester. Visserligen är det inte något speciellt vi har planerat att göra, men det är som få helger jag, Thomas & barnen har tillsammans. För helgerna i augusti & september är redan bokade med allt från björnjakt till 20års jubileum sedan jag gick ut nian...ja...tiden går minsann!
Önskar Dig en mysig helg.
Kram Kram Kram
//madelene

 

Inga kommentarer: