onsdag 7 augusti 2013

ETT HJÄRTA AV PLÅT...

Se vilka söta snirkliga detaljer..
Plåthjärtat hänger på en stor ljuslykta...
En dag kom min "gamla vän" med ett så fint plåthjärta till mig. Hon & jag är nästan jämngamla & vi fick barn ungefär samtidigt alla tre gånger. (flicka, flicka, pojk också!) Vi umgicks nästan dagligen i många år då vi var föräldralediga. Sedan tog "vardagen" med jobb, skola osv över & man hinner ses alltmer sällan. Men man vet & känner vilka som alltid är ens vänner, även om det kan gå lång tid mellan besöken & att man hörs av.
På tal om att höra av sig....så är jag inte den bästa bloggvännen just nu med att lämna en liten kommentar då jag kikar in hos er andra med bloggar... Förhoppningsvis blir det ändring på det ju närmare hösten vi kommer!
Och vill Du lämna ett litet avtryck innan du surfar vidare, så blir jag så G L A D!
Kram //m

Inga kommentarer: