måndag 30 juni 2014

I väntan på rätta platsen..





När jag köper saker handlar jag oftast med hjärtat! 
Oftast känner jag direkt jag ser prylen/möbeln om det är något som passar hos oss. Sedan är det inte säkert att jag riktigt vet var jag ska placera dom... 
Kan hända att de blir ställda på någon plats, för att senare hamna "rätt". Som den här stora stora ljusstaken & det stora stora fatet... Den gamla resväskan tycker jag ligger bra under blomsterbänken i alla fall!! Just de tre grejerna är mina senaste loppisfyndade inköp!!

Har Du fått semester än?
Själv njuter jag av att kunna vara uppe långt in på kvällen/natten & sova ut riktigt länge på morgonen. Det är underbart att INTE behöva passa tider. Jag blir lätt stressad av tider som ska passas hit & dit. 
Men idag har jag haft besök av god vän & barnen har som oftast en massa kul att göra tillsammans med kompisar. De har bland annat badat i tjärna som ligger ett stenkast från oss. Gissar att det var kallt...
Sambon är som vanligt ihärdig med att fixa gården, duktiga han!
Kanske blir det lite tv-tittning ikväll, för omväxlingsskull & är väldans sugen på popcorn känner jag.
Ha en trevlig afton du med.
//m


Inga kommentarer: