torsdag 27 februari 2014

Garderobsrensning

I klädkammaren har vi en stormönstrad tapet, från Boråstapeter, tror jag..
Bilden blev väldans suddig ser jag -sorry!

Idag har jag tagit ett kliv in i min & tjejernas garderob. Här behövs rensas....
Jag brukar göra två stora garderobsrensningar per år, vår & höst. Känns skönt att plocka bort det
som inte används & sortera ut de kläder som barnen snabbt växer ur. 
Min egen garderob är ganska enkel & en aning tråkig kanske?! Mina kläder går i svart, vitt och marinblått.

I mellan resningen, sköter jag även om min lilla prins som har feber & hosta. Han får vara hemma från skolan och kurera sig. Men han ville såååå gärna gå till skolan i går morse, vilket känns skönt i hjärtat att han trivs så bra där. 

Må kila.
Kram 
//m

1 kommentar:

Glaver sa...

härlig tapet och härligt med rensning. Du kommer väl t OSD på söndag och fyller på lagren. Äntligen loppis igen:-)
Ha en fin dag
Med vänlig hälsning Malin