fredag 15 november 2013

Trevlig helg

Då var härliga fredag här, veckans bästa dag enligt mig!
Har Du något roligt som väntar de närmsta dagarna?
På lördag ska i alla fall  jag & mina Älskade barn åka till grannbyn på julmarknad medans T jagar. På kvällskvisten blir det till att byta ut varma dunjackan mot något mera "festvänlig" klädsel. Roligt med lite fest -igen..!
Sedan har jag sköna söndag att se fram emot med mysig läsning....om J U L E N!
Tur man prenumenerar på lite trevliga tidningar..
Önskar Dig en TREVLIG HELG!
//m

2 kommentarer:

Maria sa...

Önskar dig också en härlig helg. Här hemma lir det lugna puckar med div att göra. Vi har ju fortfarande att göra efter flytten. Hoppas du får en underbar helg med fest och goa jultidningar.
He då gott från Maria

Glaver sa...

ha en fin kväll.härligt med fest. Kram från mig