torsdag 29 augusti 2013

HÖGT GAMMALT SKÅP





Kan man bli kär i en möbel? Jo, det kan man! Det var i detta höga gamla sängskåp som jag blev helt förälskad i, då jag såg det på auktion i sommar. Skåpet hade nog stått ute i något uthus eller liknande en längre tid & behövde lite kärlek. Så nu står det i vårat tv-rum, målat & klart.
(se inlägg 26/8 för hur skåpet såg ut innan målning)
Ska sätta in lite vackert porslin i skåpen, samt ställa ljusstakar & någon blomma på klaffen, så det blir mera effektfullt att titta på.
Får se om jag kommer att vara så effektiv som jag tänkt idag -min lediga dag innan jobbarhelg. Hade tänkt baka bullar...bara andan faller på...!
Önskar Dig en bra dag & Tack för att Du kikar in här.
Kram //m

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå fint! Såklart man kan bli kär i en möbel. . Känslan när man hittat nåt väldigt fint.. den känslan är underbar, man blir så glad :)
/ Malin P

Linneagården sa...

Ja, visst är det en härlig känsla!
Kram!