måndag 4 juni 2012

Lite krydda i livet...

För några veckor sedan (morsdag) var jag & flickorna på "Modell för en dag" (Säkert många som förstår vad jag menar & varit på det...)
Det var en kul grej att göra tillsammans!
Vi blev sminkade & sedan fotograferade i olika pooooser, hihi.
När blixtarna hade smattrat i ca 1h, så fick vi kika på bilderna.
Det var supersvårt att välja någon bild & rätt dyrt oxå!!
Tjejerna fick välja varsin bild (som man får på skiva) + att vi tog ett gruppkort....1750kr...med rabatt!!
(Korten vi valde finns i högra spalten)
Kanske kan vi göra om det igen. Men då vill jag nog ha med hela familjen!
 ****************************************************************
Här nedan står "lilla" Sofie klar att gå till skolan! Det är inga vanliga skolkläder hon har på sig, utan en klänning som jag bar då mina föräldrar gifte sig på 80-talet.
Mamma hade sydd varsin till mig & syrran!
Sofie skulle ha en skoldag som "förr i tiden" & då kom klänningen till användning igen. I näverväskan hade hon med sig matsäck.
Den här bilden är tagen hemma.....& jag tycker absolut att hon var "modell för en dag"....fast i hemma-miljö, naturlig & osminkad!
Ha en bra start på veckan!


Inga kommentarer: