torsdag 2 april 2009

Spegel, spegel....

....på knoppbrädan där!!
Se så söt spegel med graverade blommor jag fått av min lillasyster. Hon var här på besök i helgen & det är alltid roligt att träffas. Trots att vi bara bor ca: 10mil ifrån varandra så kan bli långt emellan gångerna ibland.



Fick även den fina glasburken med värmeljus. Jag måste vara snäll, hihi...





För sju år sedan kom jag & Thomas hem med vårat första barn från BB & då var det INGEN snö ute. Som du kan skymta utanför fönstret nu/idag, så verkar det som snön nog ligger kvar till midsommar??
Hoppas på ett "simzalabim" & efter påsk vill jag ha mera VÅÅÅÅR!! Blir lite avis då man ser hur våren verkar ha infunnit sig i de södra delarna av Sverige.
En påsklilja piggar upp mig just nu!



På tal om påsken....så finns det några timmar kvar på min lilla utlottning av påskägg med innehåll. (Se inlägget nedan.)
Ha nu en jättefin torsdag!
Kram //madelene

14 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej !

Vilka underbara saker du visar...spegeln är lovely!

Kram Nilla

Designe sa...

Hej! Åh va fint och så härligt med solen som lyser in där bakom blommorna! Men du...har du fått tidningen redan?! Jag sitter på jobbet och ringde nyss hem till sambon men vi hade inte fått den än:) Hörde av en annan tjej att hon fått tidn. igår redan! Tack för din supergulliga kommentar och så kul att din sambo tittade oxå!:) Ska bli kul att få se bilder på ert fina golv sen då! KRAM på dig!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Vilken söt spegel din syster har förärat dig, jättesöt tom.
Hoppas att ni mår bra uppe i L...
Håller med dig om snön, åsså sitter man å tittar på alla fina blommor i andras bloggar. *fniss*
Må så gott. Kram

Prästgårds Maria sa...

Vilken gullig syster! Jag åker och hälsar på min syster till Finland över Påsk. Det ska bli kul. Vinkar när jag åker förbi dej.
Kram

Mitt hvite hus sa...

Så snill søster du har...nydelige ting du har fått. speilet var kjempefint O=)

Klemmer o=)

Nina i Paradiset sa...

Du er kjempeflink til å ta bilder!
Søt speil, og fine knagger...
:)

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
your mirror is very nice.He fits very well to your residental-style.
Warm hugs,
Elke.

Kamomilla sa...

Vilken gullig syster du har!!! Jättefina saker fick du ju!

Lillemor i Hummelsta sa...

Så jättefint med graverat glas och speglar, då brukar jag falla pladask.
Nog har du varit snäll, du har i alla fall en snäll syster.
Kram Lillemor

Annas skattkammare sa...

Jättefina presenter du fått! Hoppas att snön försvinner snart för er så ni också får njuta av våren!
Kram /Anna

MiaMaria sa...

Hej!

Men vilken rara syster...så vackra saker!!!

Och här är det VÅR så himla skönt...och bara lite snö kvar...

Sänder över några strålar till dig!
MiaMaria

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina saker du har fått. tänk så olika det är år från år när våren kommer. Är också avis på de i södra Sverige, men jag tror att vi också får vår nu.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

lottens vita och gröna sa...

goa du, tack för din fantastikt varma hälsning, den värmer läääänge!!! du har såååå nedrans fint, vilken knoppbräda och spegeln, åhhhh! helt underbara bilder med härligt ljus!

varmkram lotten

MOONLOVER´S sa...

ja men nu försvinner snön för fort,jag vill ju ha snö och lite minus på påsken,annars e det ju ingen påsk=( i dag e jag göra lös,måste ner och sätta sprett på pengar tror jag=) jag tog och beställde jeans för måååånga kr i går*fniss* vi hörs. kramen från mig