onsdag 4 juni 2008

Sommar, Sommar Sommar...
Vilken härlig sommarvärme vi har nu. Jag slinker in till bloggvärlden en stund innan mina blommor ska få sättas i lådor,krukorhinkar & byttor. Det här fina "växthuset" köpte jag hos Englamaria, då vi var där i förra veckan. Man skymtar rönnen utanför fönstret & jag ser att det är mycket grönare idag än i förra veckan då bilden togs!
Är lite sugen på att ordna en Tävling igen här på bloggen snart. Vad tror Du om det?
Njut nu av sommaren på ditt eget vis...
//madelene

13 kommentarer:

Maria sa...

Nu är det verkligen full sommar här. Gräsmattan är redan i akut behov av klippning och det växer så det knakar i rabatterna. Jag känner att jag verkligen har längtat efter sommaren!

Ljuva ro sa...

Så härliga bilder, underbart med sommar o sol!

Linda sa...

Vilka mysiga bilder. Gillar brunnen på gården! kram

Ullis/Leva på landet sa...

Det är verkligen skönt ute. Kvällarna är det verkligen behagligt och man kan fixa o dona. Idag har jag postat din vinst.

Kram Ullis

MiaMaria sa...

Hej! Visst är det sommar!!!!!

Vilken fantastisk härlig bild.....

HA´det nu så gott Madelene!
MiaMaria

Linda sa...

Ja jag älskar verkligen lyktan/växthuset.. Kunde inte motstå trots priset. Kostar runt 1600 här, ganska mycket pengar men har trånat så länge och vi fick bara 2 av varje storlek till jobbet så kunde inte vänta.. ;)Mellan storleken är också jätte fin, väldigt maffig och härlig den med! vad har du gjort med din, blommor, ljus ? Kul med idéer! ha det bra. kram Linda

Färjtorp sa...

Så gulligt växthus! jajajayes, nu är äntligen sommaren här hos oss med =) Man blir så lycklig!!

En tävling... javisst jättekul!!!

Kram Johanna

MOONLOVER´S sa...

Du kan ju inte bli snällare än vad du redan är ju=) men ät många;).
Jo men jag köpte ju en sådan bur i går,och när jag stod i kassan så sa hon,har du ingen kupong och så till slut så fick jag en använd som dom drog bara för mig=) haha!! Nä nu ska jag göra mig klar för jobbet. vi slutar ett i dag=) skönt. kram på dig

Anonym sa...

Men vad häftigt med björnen! Fast stackars kusinen (du menar väl P ?) som har den så nära inpå sig, både häftigt och läskigt på samma gång.Vilket fint växthus tycker Englamaria har mycket fint.Spännande med vad du ska hitta på för tävling. Ha en bra helg, kram Katta

Hagbacken sa...

Vilket fint växthus!

Jättefin bild du visar!!

Kram Linda

sabina sa...

Fint!

Marie sa...

Hej Madelene!
Vilket fint växthus du har köpt och så fint du har dekorerat det! Härlig bild!

Hoppas du får en riktigt härlig helg i sommarvärmen!
Kram Marie

Hem och Lycka sa...

Kanonfint växthus, fina bilder! Och tävling är ju självklart alltid kul! kram