fredag 12 september 2014

F R E D A G

Idag kom grannen mysiga katt på besök. Hon & jag satt på farstukvisten & njöt en stund tillsammans. 
Sedan tog vi oss en promenad runt "ägorna" & katta hängde med som sällskap, vart jag än gick.
Passade på att fota lite under promenixen!


 Home sweet home

 Inne blommar pelargonierna & ute på gården finns gott om rönn.



 Så söt & snäll katt.

 Även veden får komma med på bild.
 Dvärgväduren Sigrid.
Dvärgvädur/lejonhuvade kaninen Elvis.

Fredagen har som börjat lugnt & bra. Hoppas nu på en lika fortsatt skön helg. Snart kommer barnen hem från skolan & T från älgjakten. Ikväll blir det fredagsmys, men först har jag lite å stå inför älghippan som vi/jaktlaget har i morgon.

Tack till Er som kom med "må bra" förslag i min lilla utlottning. Jag tar dom till mig!
Vinnare blev Glaver. Hör av dig så ordnar jag så setet med strumpor mm kommer fram till dig.
TREVLIG HELG!
//m

2 kommentarer:

Glaver sa...

Gissa om jag blev glad! jippi jag har vunnit:-)

Anonym sa...

This is a topic that's near to my heart... Best wishes!
Where are your contact details though?

Feel free to surf to my homepage :: george foreman grill reviews