tisdag 13 maj 2014

Avlutad kommod





Det känns som avlutade möbler kommer sakta men säkert tillbaka i inredningen, efter att ha varit "lite ute" ett tag. Jag minns mamma som lutade av allt från stolar till större skåp då jag var i tonåren. För på 90-talet skulle den gamla färgen bort & fram kom det trärena... Några år senare så målades allt istället -hemma i mitt barndomshem var det färgen antikvit & dalablå som var favoriterna! 
I vårat uterum här på LINNEAGÅRDEN har vi en äldre kommod som är sååå fin med sitt trärena utseende. Gillar då det bryter av lite, men bara lite....från det vita -som jag annars ÄLSKAR!!
Se!! Är så glad att mina "pellisar" växer & frodas inför sommaren som ligger framför oss & bara väntar...

Okej!
Jag har varit lite slö med att uppdatera bloggen den senaste veckan. Men...det finns ju ofta ett "men"...Ska försöka vara lite mera aktiv här, så min blogg lever vidare. Tänk, jag har bloggat sedan 2007, av & till!
Nu mina goda vänner, bekanta, bloggisar & alla NI andra....TACK TACK TACK FÖR ATT DU KIKAR IN HÄR!
Många kramar & vi ses alldeles snart igen! 
(har ett gammalt nyinköpt skåp jag vill visa)
//m

Inga kommentarer: