fredag 28 mars 2014

Alla måsten...

 En liten sliten resväska...
 Den är välanvänd & nött av tidens gång. Vackert handtag i skinn.

Hej på Er!
Då var det fredag -IGEN! 
Den här veckan gick med raketfart. Äldsta dottern har blivit ett år äldre & jag har ätit alldeles för mycket tårta & andra godsaker. Känner att jag måste röra på mig mera...
Sedan skiner solen & då syns varenda dammkorn här hemma. För att inte tala om fönstren som jag snart måste putsa... 
Som du ser så måste pelargonerna sättas om...
I helgen måste jag jobba oxå..!
Skämt å sido...ordet MÅSTE klingar dåligt i mina öron, så jag byter ut det till BEHÖVER! Känns mycket bättre.
Igår var jag & Thomas i Hoting för jag hade bokat tid hos massör. Härligt! Sedan gick vi och tog en fika på ett mysigt litet café -Kaffekoppen. Sånt BEHÖVER man ta sig tid att göra, eller hur?!
Ha en fin fredag.
//m

Inga kommentarer: