torsdag 10 december 2015

J U L

 För några år sedan köpte jag denna JUL ljusstake som är i betong & 25cm höga. Har sökt på nätet efter liknande, men de verkar vara svåra att få tag på. Dessa är ialf ett av mina favorit-pynt!

På 1.a advent kom min sambo hem med en adventsgran i en fin kruka, till mig. Jag är inte så bortskämd med blommor, under årens lopp. Men den senaste månaden har han överraskat mig 2ggr! 
Glad, Glad!
Vi har varit tillsammans i 16 år, med upp & nedgångar,,så som det är i ett förhållande. Jag kanske inte är den absolut lättaste att leva med, då det kan vara full fart ena stunden & i nästa är jag helt energilös. Har märkt att det även yttrar sig på min blogg, hehe.. 
Tack för att Ni, mina bloggläsare kikar in här trots att det är ojämnt emellan blogginläggen. Tack oxå till min Kära familj, släktingar, vänner & bekanta, som finns i min närhet.

Stora Varma Kramar.
Nu ska jag ta tag i lussebaket!
(Adventsblomman+kruka finns på Interflora i Strömsund)
//m

Inga kommentarer: