fredag 26 oktober 2007

Ett STORT hjärta....

....till Dig som kikar in till mig på LINNEAGÅRDENVi kom alldeles nyss hem från badhuset, & nu väntar fredagskvällen med idol & lite godis...Som vanligt undrar jag: Vem håller du på?



I hallen står nu buffén som jag målat i veckan. Du får blunda för tapeterna, det skall göras om framöver...
Tror det var Lönnergårds Anna som satt en "hjärta på tråd" i en kaffekopp, det var så gulligt. Jag tog en kanna från min te-servis som bara står i ett skåp & stoppade blomman där. Man tager vad man haver...

Buffén Före:

Buffén Efter:

Önskar Dig en bra kväll.
*kram* /madelene

32 kommentarer:

Färjtorp sa...

Hej o hå! Vilken fin bufféskåp! Såå fin i vit förstås!
Idol ja, jag håller på Sam jag =)
Kram och trevlig helg.
/Johanna

n o r d i n g å r d e n sa...

Va fint buffeéskåpet blev i vitt!! Och så mycket vackert du har, fågelburen var jättesnygg! Du har så mycket fint i ditt hem... Ha en riktigt skön helg!!! Mari.

Marie sa...

Vad fint bufféskåpet blev när det blev vitmålat. Gillar din fågelbur också, såå söt!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Goa sa...

Verkligen jättesuperfint!! Skåpet och allting på det...gillar när man sätter små blommor i olika bruksföremål...och så älskar jag fågelburar..:)
Kram och myshelg på dig!!
Goa

MiaMaria sa...

Vad snyggt det blev... och så många vackra saker. Tjusigt med hjärta på tråd i kannan.

Jag håller nog på hmmm.....Daniel eller Andreas....

Må så gott ta lite godis åt mig också gärna lakrits tack!

Miamaria

Nygammalt sa...

Vad snyggt det blev med den vita färgen, och smart idé att lägga blomman i kannan. Ser jättefint ut.

Idag blev jag glatt överraskad av att Marie hade skärpt till sig, men även Christoffer var bra idag, och Daniel tycker jag.

Nu har jag tävlat, har skickat mail till dig.

Ha en härlig helg! Kram.

Anonym sa...

Så fin den blev i vitt, det hade jag inte trott, men det blev den!
Jag håller på Marie, men Daniel och Kristoffer är bra dom med!

stina sa...

Vad fint det blev vitt...vilken skillnad! Härligt mosshjärta! Kram Stina

MOONLOVER´S sa...

oj vad fint det blev vitt. ja asså jag tyckte oxå han var bra men jag gilla mer och mer amanda=) å så tyvkte jag sam kunde åka istället för evelina för jag tror inte sam är någon idol=) hehe. Ja ska köra försiktigt. Va kallt de är,i morse vid 05.00 var det -6 å nu -2..burr sa casper! vi ses i kväll då!!

spetsar och änglar sa...

Vilket fint skåp!Gillar också din fågelbur.Skulle gärna vilja länka till dig om det går bra.

Beas sa...

Suveränt fint skåp, tänk vad färg kan göra. Var det svårt att få färgen jämn vid dekorationerna? Har ett liknande skåp som jag börjat grundmåla, men tycker bara jag får färgen att rinna lite vid just de utbuktanden delarna. Trickigt!

faster atta sa...

Mossiga hjärtat är underbart!!

kram

pst, hur gick det för din favorit i idol?

Maria sa...

Vilket fint och välkomnande hjärta på er dörr! Jag ska snart göra en grankrans till vår dörr...

sabina sa...

Va fin buffe´n blev! Buren e också fin! Trevlig lördagkväll önskar jag dig!

Lantliga drömmar sa...

Tack snälla! :-)

Vilken fin krans, och buffén blev jättefin! :-)

Ha en skön fortsättning på dagen!
/Heidi

Maria sa...

Jag håller på Amanda, tycker hon är så cool........Vad fin krans!!! och bufféskåpet blev ju såå snyggt!!

Hem & Harmoni Marie sa...

Så fint det blev! Det passade ju jättebra i vitt....

Jag har inte följt Idol alls de tidigare säsongerna men i år har jag kollat lite i alla fall... Jag håller nog på Marie Picasso...

Ha det gott, kram från Marie

Hulda sa...

Så nydelig buffeen ble! Helt skjønt i hvitt! Har nylig malt en kjøpmannsdisk og ble veldig fornøyd med resultatet. :)
Hulda på http://huldals.blogspot.com

Marie sa...

Tapeten du undrade över kommer från Sandbergs tapeter och heter Ludwig.

Ha en trevlig lördagskväll.
Kram Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Så mycket fina bilder hos dig!! Skåpet är superfint, vit färg förtrollar varenda gång,man behöver aldirg bli besviken på det! Tack för fina hjärtat också, det har blvit en del mossa hos dig också!
Jadu, Idol tittar jag på, men lyckas inte hitta någon 100% favorit! Bästa rösten tycker jag ändå att Marie står för....vi får väl se hur det går för dem....
Önskar dig en fortsatt skön kväll! Kram!

Evelinas hus sa...

Vilken fin krans och buffén!
Jag håller på Christoffer men det är flera som är bra.
Kram Caroline

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Så fint det ble!! Å det lille buret med lys i:):) Superfint!!
Ha en kjempefin søndag!
Klem:)

Dorthe ♥ sa...

Vilket skåp!!! Ett sånt vill jag oxå ha. Nu var det ett tag sen jag var öpå loppis, men måste nog snart dit igen ser jag :o)
Kram
Dorthe.....jag håller på Daniel ;o)

Ljuva ro sa...

Så fint du gjort! Skänken blev verkligen fin. Jag gillar oxå att använda annat än krukor till små söta växter! Idol... jag håller nog på Kristoffer (heter han så, han med långt hår...?)

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är dörren till vår källare original! Vad som finns innanför den tänker jag inte visa.....*ler*...
Ha en bra dag! Kram till dig!

Granne med Selma sa...

Vilket fint hjärta! Har du gjort det eller är det en bild ur någon Lantliv? :-)
Kram

mamma sandra sa...

Tack! De ska bli spännande=) Gillar din sida..o ditt köksbord!! Va kommer de ifrån!? Så fint!
Ha de bra//Sandra

Unknown sa...

Hej Vännen!
Vet faktiskt inte om det går att köpa nånstans på nätet...Ser jag det så lovar jag att hojta! Är verkligen glad för den =)Va fint det blev med hjärtan på tråden i kannan..jätte fint! Kram Malin

Anonym sa...

vilket vackert hjärta du har gjort - i mossa eller?

MOONLOVER´S sa...

Jo M tyckte det var roligt, å han var då riktigt trött efter den där dagen=) Jag ska ringa dagis i morgon å fråga hur det blir i veckan pga att det är lov... Men vi hörs något så vi får planera in något i veckan.

Anonym sa...

Va fint bufféskåpet blev! Sött med hjärtan på tråd i kannan och vilket fint mosshjärta! Jag såg på idol såklart och sen fredag hela veckan! :)

Anonym sa...

Den blev verkigen jättefin, tänk vad lite vit färg kan göra. Själv fick jag ett ryck i helgen och målade om skivan på köksbordet. Får blogga om det i veckan!