måndag 28 april 2014

Kungatavla


Se vilken vacker gammal tavla med en kungafamilj som jag nyligen köpt. På loppis såklart! Har sökt ett tag efter en större tavla med kungligheter, men denna får duga ett tag. Nu pryder den nyköpta & lite slitna tavlan sin plats i uterummet. 

Oj, vilket underbart lov barnen har haft, med en massa sol. I helgen hade A sitt kalas & det var en hel drös med pojkar här. Vi grillade hamburgare, spelade fotboll samt hade skattjakt. 
På kvällen blev jag & T bjudna på middag hos svägerskan, vilket kändes som en lyxig avslutning på en intensiv dag. Det kan vara rätt fartfyllt på ett barnkalas...
På söndag åkte vi in till Östersund & där köptes bla färg till friggeboden. T har redan målat en omgång. Det kommer bli så bra!
Åsså blev det en ny vecka igen! Alltså vad fort det går, tänk snart är det maj...
Men okej....Ska försöka "Leva i nuet"....
Kram kram
//m

1 kommentar:

Glaver sa...

ja denna påsk och ledighet gick inte av för hackor. Så mycket sol!!!
Jag såg den fina tavlan på OSD i söndags. den är jättefin. Men jag såg inte dig. Gjorde du fler fina fynd?
Jag köpte 4 fina muggar Rörstrand Hanna å e så nöjd:-) Tur det är i slutet av maj igen. Ha en fin dag