måndag 10 februari 2014

Toalett renovering Del 3

Okej! Jag vet att det blir några inlägg som påminner om varandra just nu. Toalett renovering...
Men det är ju därför att våran lilltoa håller på att ändra karaktär -till det bättre enligt mig. Sambon har platsbyggt några hyllor till förvaring av handdukar osv..

 Det fattas några lister mm, men snart är allt klart.
 Kunde inte hålla mig från att sätta upp en vit hissgardin i det lilla fönstret. Först hade jag tänkt slänga bort den "fula" gardinstången i mässing. Meeeen...den matchar bra ihop med andra detaljer som kommer att finnas här inne. 
Lovar att nästa gång ni får se bilder från toan, så ska den vara piffad & klar!

Nu ska jag ta emot mina tre 
Älskade barn 
som kommer med skoltaxin.
Hej så länge.
//m

3 kommentarer:

Maria sa...

Detta kommer att bli så snyggt. Kul med lite nytt på g.
Kram på dig från Maria

Anonym sa...

Ååh vad fint det se ut att bli! Skulle vilja ha pärlspont i badrummet.
Det verkar gå så fort när ni renoverar. . Här hemma går det vääääldigt sakta fram ;-) haha
Hade jag kunnat snickra å greja så hade jag hållt på hela kvällarna. . Men jag håller mig till målning å sånt ja!
Ha det så bra / Malin P

Linneagården sa...

Hej Malin. Ja, alltså det är Thomas som är den snabba i våran familj. Själv är jag mera långsam...å inte ens målar jag. Du är duktig som fixar med det du! Tids nog får du säkert oxå pärlspont i badrummet. Vi har bott här i snart 10år & toan har varit lågt prioriterad under tiden.
Såg att ni gjort ett jättefint skåp av gamla dörrar *I like*
Kram /m