måndag 2 september 2013

Vill Du komma på en loppisträff?



Hej!
Då var det ny vecka igen & nya projekt på gång. Jag kan ju som inte hålla mig borta från "loppisvärlden" med allt vad det innebär. Det är som sagt en livsstil.
Nu har jag fyllt på i min loppis...& tänker pröva att ha en loppiskväll för en mindre samling föranmälda människor.
Hoppas det går att läsa min lilla annons...
Söndag 15/9 kl 19.00 samlas vi i lillstugan å fikar. Sedan går vi tillsammans ut i lagår´n..
50kr/pers fika ingår + utlottning av en "loppiskorg"
Föranmälan krävs.
Kram!
//m

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer! Jag har missat så många loppisar hos dej och grämt mej som attan över det så räkna med mig! kram Cissi Säterhall

Linneagården sa...

Vad kul Cissi! Du är jätte Välkommen till mig å min loppis!
Kram!

Anonym sa...

Helloj, jag vill gärna komma på din loppis, detta kan bli trevligt
Kicki Thorpemo