söndag 28 juli 2013

Vinklar och vrår...




(en liten del ur min samling av vita kannor)
Ni som läser & kanske t.om följer min blogg vet att jag gillar vinklar & vrår. Skulle gärna haft ett "Pippi Långstrumpshus", men har ju inte riktigt det. Men nån liten annorlunda vinkel finns i vårat hus i alla fall...
Ganska så vitt är det också....på tak, väggar & golv.
Tusen Tusen Tack för att Du tittar in här. Jag är så Tacksam för det.
Kram!
 
Igår var vi i Ringvattnet på våffeldag & loppis i bönhuset. Min mormor är med & driver den föreningen. Det fanns så mycket hembakat bröd som de bakat & vi njöt i fulla drag av både fikat & solen. Sedan tog barnen sig ett dopp i sjön.
När vi senare kom hem på kvällen så gick åskan hårt över  Storriset & en & annan blixt såg vi. Lite mysigt var det ju!!
Idag skiner solen igen & vi fortsätter att varan Tacksamma över de varma sommardagarna!!
Ses i morgon.
//m

Inga kommentarer: