fredag 19 juli 2013

Ikea Borghild gardiner

Det är inte ofta jag byter gardiner i tv-rummet. Oftast tvättar jag upp de enkla vita hank-gardinerna & hänger upp de igen. Men när vi var till Ikea sist, så köpte jag ett par nya vita skira gardiner med lätt mönster. De har ett vackert fall & släpper in mycket ljus!
Dock svåra att fota...
(sista bilden är lånad från Ikeas hemsida)
 

 
 
Nu är min & Thomas semester slut...men det är ju fortfarande sommar & vi har en hel del som vi "måste" & vill göra. Roliga & mera vardagliga ting.
I helgen jobbar vi & jag kommer inte att ha loppisen öppen.
Har fyllt på med lite mera mindre saker & Du är Välkommen till veckan igen.
(smsa/ring/mejla för öppettider)
(Jag kommer även att skriva på bloggen när/vilken dag jag har öppet)
 
Trevlig helg!
//m

2 kommentarer:

Madde sa...

Hej! Hur har loppisen öppet och vart håller du till?

Linneagården sa...

Hej. Såg din kommentar nu. Men vi finns i Lövberga, 2 mil norr om Strömsund. Eftersom jag börjat att jobba & det börjar bli lite utplockat i loppisen har jag bara öppet några få dagar till.
I morgon 8/8 öppet från kl 15-19
Ev i helgen.
smsa mig 0730-576694
för "säker" tid!
Med vänlig hälsning madelene