söndag 30 juni 2013

Vilken LOPPISDAG...






TACK ALLA NI SOM KOM & BESÖKTE SOMMARLOPPISEN IGÅR!
Jag kan nästan säga att det blev en liten succé! Vädret var kanon & Ni stod i kö för att fika i lillstugan & trängdes i lagår´n för att kanske hitta något passade fynd!
Tusen Tusen Tack!
Några extra kramar till min kära mamma som stod i fiket, barnen + kusinbarn som hjälpte till i loppisen, Thomas som skötte disken, svägerskor som var lite allt i allo....Tack...
Visar några bilder från igår, som blev tagen i alla hast. Skulle du råka vara med på bild & inte vill det....hör då av dig!
 
Flera undrade när jag har öppet nästan gång!?
Eftersom det handlades en hel del av mina loppiskunder, så behöver jag fylla på loppisen. Så jag återkommer här på bloggen när nya/gamla saker ställs dit.
Kommer snart också att ha en liten utlottning....jag har bloggat i 6år nu....det ska firas!
 
 
Det har varit en intensiv vecka, men idag söndag tar jag det lugnt...
Kramar Kramar Kramar
//m

1 kommentar:

Eva Linnea sa...

Kul att det blev lyckat med loppisen!
Kram från EvaLinnea