måndag 19 mars 2012

Vimplar

I killens rum hänger ett flaggspel i taket. Golvet hade jag mindre lust att fota.....För det var överbelamrat med lego!!
Snart fyller mina barn år på löpande band. För tjejerna blir det ett Piratkalas, som dom kommer att ha på byns gamla nedlagda skola.
Så vi har pysslat lite inför festen. Vi gjorde STORA vimplar i svart, av sopsäckar, blev riktigt bra. Kommer väl kanske någon bild på dom, efter helgen, -när piratfesten är avklarad!
Nu ska vi åka till min mamma & systeryster på middag.
Må så gott!

2 kommentarer:

studio karin sa...

Älskar flaggvimplar!! Får jag tipsa om en tävling som kanske passar dig/läsare?

Annars ta bort :)

http://studiokarin.blogspot.se/2012/03/tavling-vinn-en-rossy-lampa.html

mvh Karin

MOONLOVER´S sa...

Jag hade missa några inlägg här =) men nu är jag på banan igen =)