onsdag 14 april 2010

Vårkänslorna spirar....



....& yttrar sig på ett eller annat sätt, hihi!
Fast ska jag vara riktigt ärlig.....så kan jag ibland tycka att våren är ganska "tung" psykiskt. Tänker inte gå in mera på det nu, utan gläds just nu bland annat över blomman som jag köpte i veckan!
Plättar i luften.





Igår var det så varmt att vi kunde öppna dörren till uterummet (som ej är varmbonat)
Snart blir det premiärfika där!
Jag har för första gången övervintrat en massa pellargoner & nu väntar dom på att få flytta dit. Eller så är det jag som längtar mest!?
Ha det så bra & vi ses när vi ses...
Kram!
//madelene

6 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så vakkert du har det Madelen...

herlig sittegruppe..

så kjekt å ta frem pellargoniaene..

ha det så bra O=)

klem Kerstin

Anonym sa...

Hej! Härligt med vår! Ni har det så mysigt och fint i Lövberga. :-) Vi kommer väl förbi något i sommar och tittar in i loppisen. Kram Julia.

Annas skattkammare sa...

Visst är de fina plättar i luften! Oj så härligt det ser ut där i ljuset!
Kram /Anna

Må Gott sa...

Här är en till som inte gillar våren!
Mysigt rum och tänk va härligt när pellisarna får komma dit igen.
Plättarna är en helt underbar blomma. :-)

Må gott!
Kram Anette

Black Iris sa...

Gammal Jamtlandstöus söker sina rötter och därför älskar jag alla Jämtlandsbloggar.
Jättefina bilder har du!!!

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt. Ett uterum skulle jag ge massor för att få, men tror att jag kan titta i stjärnorna efter det.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis