torsdag 11 juni 2009

Vita skor med glittrande stenar...





Den 12:e får dottern sitt första sommarlov. Då går hon ut förskolan. Vi var & köpte nya skor förra veckan & hon har valt de själva.
Vita skor med glittrande stenar...
D
en vita klänningen som han ska ha på sig kommer från H&M & har söta vita blommiga broderier på kanten.
Jag tror hon tyckte att det blev fint, så nu hoppas vi bara på en solig dag.
Ha det så bra, vi hörs snart igen!
Kul att fler än mig är små "soptippsråttor"...-se inlägger nedan!
//madelene

17 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hon har bra smak din dotter så söta skor. Tänk vad fin hon blir på sin första skolavslutning.
Jag håller tummarna att ni får fint väder imorgon.
Många Kramar

Eva Linnea sa...

Då blir hon så söt, så söt din lilla dotter.
Kram Eva Linnea

Lilla huset på prärien sa...

Vilka söta skor du har hittat till dottern!! Superfina :)

Domus Dulcis Domus sa...

Instämmer med tidigare inlägg..... är övertygad om att hon blir riktigt fin i sina nya kläder. Här har vi också skolavslutning i morgon, hoppas på sol!!

Annas skattkammare sa...

Jättefin och lantlig outfit, sån klänning skulle jag med vilja ha! =)
Kram /Anna

A home far away sa...

Oj så fin hon blir nu! Allt var verkligen så fint

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Mitt hvite hus sa...

Så vakker hun blir... nydelig kjole og sko..
Ønsker deg en fin fredag =)
klem Kerstin

Vit som snö sa...

Söta små skor! O klänningen låter fin! Jaa, det är en stor dag imorrn. Mina går ut 1:an o 3:an.
Vi håller såå tummarna för sol, eller åtminstone inte regn!
Kram Cilla

Kamomilla sa...

Vilka söta små skor!

Marie sa...

Så söt hon kommer bli dottern i sina fina nya skor och sin söta klänning. Håller tummarna för att solen lyser på er imorgon!

Ha en trevlig helg Madelene!
Kramar Marie

Ps. Gillar ditt stöldgods i förra inlägget, hihi.

amalia sa...

Hej! Läste lite i din blogg och såg att du bakat tunnbröd i bakugn. Jag undrar om det är möjligt att få det receptet?
MVH Amalia
Min melj är amalia__90@hotmail.com

Malmkakan sa...

Hon måste ha varit ursöt dottern din på skolavslutningen. Tårfylld, rörd mamma antar jag dessutom...
Det är ju nåt speciellt med skolavslutningar, ellerhur?
Vårt äldsta barn börjar förskoleklass till hösten så nästa år får man stå med stolta, tårfyllda ögon och lyssna på den blomstertid nu kommer...

Vilket fynd du gjort på soptippen! Håller med dig. Det är inte klokt va folk slänger...hi, hi...

Kram, Cecilia

hemma hos Bus sa...

Ja du, tiden bara rinner iväg. Spännande med första sommarlovet. Minns det faktiskt själv :)
Hon blev ju väldigt söt i sina nya skor. Dessutom så hade vi ju tur med vädret att det blev uppehåll. Hoppas att ni har en bra helg trots det trista vädret. Må så gott. Kram

Grindelunda sa...

Jag vinkade till F i kyrkan. Hon var så söt och fin :)

Må så gott önskar Gunilla med en kram.

Unknown sa...

Ursöta skor!!! kram I

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbara skor har likadana själv, på sommaren kan jag inte få nog av små söta sommarskor.Dom flesta är vita. Ha en bra vecka.
KRam Tess

MOONLOVER´S sa...

hejsan
men nu e du hemma va=) väntar på ett blogginlägg kanske=) kjamen från mig