onsdag 17 juni 2009

Hemma igen...


(Resväskan är ett loppisfynd)

Här packas alla kläder & saker upp som vi haft med på vår lilla härliga semestertripp till stugan som ligger 35mil norr om oss. Med 5st personer i familjen, så blir det en hel del, då man inte riktigt vet vilket väder som väntar!
Vi har "slappat" & "bara varit", samt att alla fått njutit av olika roliga saker emellanåt som man tycker om . Barnen fick rida & gå på barnens dag, sambon köpte sig en jaktkniv & ett nytt kast-spö & jag fick gå på loppis....!!
Vad jag har hittat får ni se en annan dag!
Nu måste jag ta itu med all tvätt...
Kram //madelene

5 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så deilig å ta små turer, skifte stue...nyte og bare leve...herlig.. alle har fått hyggelige opplevelser som de kan plukke frem og minnes...

God sommer klem - Kerstin

Eva Linnea sa...

http://haxorochanglar.blogspot.com/2009/06/min-lilla-pristavling-stanger-i-dag.html

Kolla där och återkom till mig!
Jag har en liten överraskning till dig.
Kram Eva Linnea

Brunkullan sa...

Skönt att ni fått koppla av ett slag från vardagen:)

Fint loppisfynd du gjort! Och soptipsfyndet var också fint! Har inte förstått varför det ska vara förbjudet att plocka saker därifrån..Bättre att saker kommer till användning än förstörs tycker jag:)

Susanne

Viveka i Bläckhornet sa...

Välkommen hem!

Ser med spänning fram emot att se dina loppis fynd.

önskar dig en fin midsommar.

Kram Viveka

Vit som snö sa...

Vad härligt med en liten semestertur o "bara vara", det behöver man!
Spännande att se vad du fyndat!
Resväskan är jättefin!!
Ha en fin midsommar! Kram Cilla