fredag 9 januari 2015

Hej mitt vita vinterland

Nu är det så fint ute med snön som glittrar i solen. Vi bor i ett riktigt vinterland.
Våra kaniner får komma ut en sväng & leka i snön. De bor annars i lekstugan på vintern, men jag tror mig ana att dottern är sugen på att papsen bygger ett nytt kaninhus.Vi får se hur det blir...
 Dvärgvädur Sigrid
 Lejonhuvad/dvärgvädur Elvis
Önskar Dig en riktigt skön helg!
Titta gärna in på dotterns blogg om hennes kaniner & de andra djuren hon umgås med:

//m

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att det kom snö, den bästa tiden har vi framför oss!! Älskar såna här dagar, man blir extra glad. Hoppas att du är på bättringsvägen. Trevlig helg o ta hand om varann. Kram från Carola

Anonym sa...

Undrar så hur du mår, jag känner inte dig, men känner MED dig..hoppas att det går åt rätt håll!!

Linneagården sa...

Hej Carola & "anonym". Tack för att ni visar medmänsklighet & kikar in här. Jag börjar smått att återhämta mig. Har börjat jobba några få timmar i veckan, Får pröva sig fram i lagom hastighet. Det finns ingen anledning att stressa & skynda bort livet...
Vi tar vara på det istället, eller hur!?
Visst är det härligt med snö! Idag är det -20 & det glittrar så fint ute, men jag håller mig inne.
Varm kram till er.
//m