måndag 17 november 2014

Madam Stoltz Norrfrid och Maileg

 Vit pappersstjärna med pärlor.
Madam Stoltz


Hej på dej & Tack snälla för att Du tittar in här! 
Hade jag kunnat hade jag givit Dig en sån där fin vit pappersstjärna som jag visar idag. Den köptes förra veckan då jag & en vän var till Sollefteå & besökte den otroligt mysiga gårdsbutiken Norrfrid Hittade även lite annat smått & gott. Vi besökte även ett fik i absolut min smak! Har du vägarna förbi så gör gärna ett stopp på Cafe Petter underbar miljö & gottigottgott fika...
Det känns alltid bra då man får nya intryck & på så vis kan fylla på med energi denna mörka novembermånad. 
Nyinköpta Tomtenissen spanar efter snö... Var är du??
Maileg Nissen köpte jag då jag följde med sonen på bandymatch.. Inredningsbutiken låg ett stenkast från sporthallen!!
Toppen tyckte jag!!

Önskar Dig en fin fortsatt dag.
Många kramar från mig.
//m

1 kommentar:

Glaver sa...

hallå i det härliga snövädret. Det blev genast lite bättre med julstämning. Så fina pappstjärnor du har köpt. I sommar måste jag besöka Norrfrid. Det ser ut att vara så trevligt där. Va på väg redan i somras men det kom nåt annat (som vanligt) i vägen.
Hittade du några trevliga fynd i söndags på OSD? Själv blev det några bara. Va inte riktigt på hugget då det är besvärligt m foten än. Ha en fin dag och kram till dig