onsdag 12 mars 2014

Maria Montazami


Okej, jag vet....har varit dålig på att uppdatera bloggen den senaste tiden...ska försöka att få till några fler inlägg per vecka.

I helgen var vi några vänner som träffades, drack lite vin & hade en trevlig kväll tillsammans. Det är så mysigt då vi ses. Värdinnan bjöd på rött & vitt vin från Maria Montazami, samt att vi fick varsin lykta med olika citat. På min stod det:
"Jag målar läpparna kanske 50 gånger om dagen och tro mig, det är ett heltidsjobb..."
Maria Montazami.
Och du....det röda vinet var jättegott!
//m

3 kommentarer:

Glaver sa...

Vilken härlig middag ni haft. Kul med dom små budskapen på ljuspunkterna. Ha en fin kväll hälsningar Malin 44år

Glaver sa...

Och du.... jag har testat Maria M:s vita vin, tyvärr gillade jag det inte. Får testa det röda och hoppas jag gillar det.

Glaver sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.