tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR!

Då har vi kommit fram till årets sista dag. När jag tänker tillbaka på 2013 så minns jag det som ett bra år. Alla har fått varit friska & vi i familjen har fått varit tillsammans. Nu hoppas vi att 2014 kommer att bli ett BRA ÅR för ALLA på denna jord!
Jag har förberett nyårsmaten som jag, Thomas & barnen kommer att äta sent ikväll¨, då jag slutat jobba. Det blir en lugn nyårskväll/natt med tända ljus, tomtebloss, tv, serpentiner, Pommac& ost å lite vin till de vuxna..
MÅNGA VARMA STORA KÄRLEKSKRAMAR TILL MINA NÄRA & KÄRA, BEKANTA, BLOGGVÄNNER & NI SOM KIKAR IN HÄR LITE DÅ & DÅ.
Väl mött 2014.
//madelene
 
**********************************************************************************
Nyårsmeny 2013:
Förrätt: Toast skagen
Varmrätt: Helstekt älgfilé, potatisgratäng, sås, sallad, vitlöksbröd
Efterätt: Fruktcocktail med glass & grädde
Vid 12-slaget: ostbricka
 

1 kommentar: