måndag 20 augusti 2012

På mitt nattduksbord just nu


Böcker har nästan alltid intresserat mig, speciellt svenska deckare! I sommar har jag läst en hel del & givetvis har jag inte alla på mitt nattduksbord... Skulle nästan vara roligt att ha en riktigt gammal, sliten & snygg "bokhylla" att förvara böckerna i!!?
Just nu lägger jag dom i en stor näverkont, som håller på att spricka. Det lite knepiga är att jag har svårt att "göra mig av" med just en bra bok.....dom brukar inte hamna på loppis, utan blir kvar här hemma... Inte så bra enligt Feng shui direkt...

Önskar Dig en Bra start på nya veckan!
Själv ska jag tillbringa flera timmar på jobbet, men hinner nog läsa några rader varje kväll ur Viveca Stens nya bok: I stundens hetta....som ligger alldeles ny & väntar på mig!!
Kram /m

Inga kommentarer: