torsdag 17 november 2011

Julens godsaker...

Idag har jag varit på handledarutbildning. Det är lite ovant att sitta stilla i "skol-bänken", men när jag kom hem så fixade jag å barnen lite godsaker. Fast egentligen skulle jag kanske ha behövt tagit en promenad...Har köpt en ny bak av Mia Öhrns bästa julrecept, Julens godsaker. Det känns inte som det är 1:a advent nästa helg, men jag hoppas att man kommer i lite stämning till helgen... Då har jag "julmys" i stugan & 50% på all LOPPIS! Ha det gott!
//madelene

2 kommentarer:

Grindelunda sa...

Hej hej! Vi är på väg strax till dig :-)

Nina Ljungberg sa...

Jag vill tacka dig Madelene & de dina för att ni alltid ordnar till det så mysigt när det är dags för julmarknad hos er! Det är både trivsamt och rogivande att få komma & titta i din loppis och sedan ta en god fika i "lillstugan"! En eloge ska ni ha!