En trappa ner...
Följ med...Då hamnar vi i "badrummet"
(som inte har badkar eller pool) T har satt panel på väggarna & målat vitt
(ja! enligt konstens alla regler)
Rummet är ganska stort & en vägg mellan "dusch-hörnan" & toan delar av.
Här följer lite bilder...huller om buller!!
Flera av möblerna é av äldre modell, vilket jag bara tycker är charmigt. Dock är duschen helt ny!...men den kom inte med på bild.
Tavlan har vi hittat här på våran vind. Svärfar berättade att den var väldigt "fräck" då han var liten & bilden var gömd bakom ett annat foto. Tänk vad tiden förändrar synen på mycket.
Idag har jag & två av barnen varit i Ö-sund. Trodde att systeryster skulle vara hemma, -men icke! Hon var i Sundsvall på ett STORT varuhus.
Jag & T ska snart oxå dit. Bara vi...utan barn. Blir trevligt...
//madelene

Boka in en trevlig 















På tradera kan man finna mycket roligt som man behöver
Ja, ljus kan man bara inte få för mycket av! I höstas då vi var på en dags loppis fyndade jag den här stora svarta smides-ljusstaken
De handstöpta ljusen brinner vackert & man skymtar tv-rummet i bakgrunden.
Hoppas Ni alla får en fin helg. Vi ska bla åka på advenstmys i församlingshemmet på lördag. Sedan fyller min kära mormor år & så ska jag hälsa på min goa vän
Men kanske kanske ska jag försöka att göra några inlägg igen...
Det är tur att man är "om sig & kring sig"..... för NU har vi hittat det "rätta" köksbordet!
Frågan är....














